7 тайни за безболезнен цикъл

Пратете ПМС в отпуск

 

Ако вие чувствате стомаха си като балон, тези седем съвета ще ви помогнат.

 

Освен да обръщате внимание на своята диета има и определени упражнения, които може да правите, за да бъде вашият менструален цикъл по-лек. Плуването е един от вариантите. Движението от плуването ще помогне да оптимизирате мускулите достатъчно, да ограничи спазмите и да подобри притока на кръв в областта на таза. Йогата е друг тип упражнения, които дават много добри резултати.

 

Изберете най-подходящия продукт

 

Изборът на подходящи дамски превръзки е по-важен, отколкото жените са склонни да мислят. Вместо да подберете най-красивата опаковка, помислете за вашият тип тяло и неговите нужди, ежедневните ви занимания, и едва тогава решете кой продукт е най-добрият за вас. Защитата от протичане е нещо, за което всяка жена трябва да помисли. Ако не се тревожите за риска от протичане, ще се чувствате много по-добре.

 

Топлината

 

Не подценявайте силата на електрическата възглавничка. Когато лежите на дивана, гледайки любимото си предаване и стенейки от вашите спазми, просто я включете в контакта и се наслаждавайте на приятния ефект от затоплянето.

 

7 неща, които да избягвате

 

Ако има една седмица, в която не трябва да спазвате диета – това е седмицата на менструалният ви цикъл. Чрез няколко прости хранителни избора вие можете да излекувате вашите спазми, да сложите край на подуването на корема, да облекчите симптомите, които идват с вашият цикъл. Ако искате да имате една седмица като свободна жена, то тогава избягвайте тези неща:

 

Четете още: Тежък и продължителен менструален цикъл

 

• Солено похапване

 

Натрият изглежда присъства повече от всякога в храната ви. Всички преработени храни в нашите супермаркети днес съдържат високи нива от натрий, които могат да повлияят лошо на опитите на жената да намали подуването на корема до минимум по време на менструация. Може би не смятате за нужно да ограничавате своите любими солени закуски, но ако искате да намалите подуването, то бъдете внимателни със солената храна.

 

• Прием на наситени мазнини

 

Въпреки, че момичетата в този период обожават добрата пържола, червеното месо съдържа високи нива на наситени мазнини, които увеличават нивата на естроген, които пък увеличават симптомите на ПМС. Ето, защо може да се отдавате на пържоли през всяка друга седмица, но не и през тази, на менструацията ви.

 

Четете още: Предменструално дисфорично разстройство: Когато ПМС е изтощително

 

• Млечни продукти

 

Докато калцият е чудесен начин за облекчаване на менструалните болки, млякото и млечните продукти не са толкова леки. Много млечни продукти, както и червеното месо, съдържат високи нива на наситени мазнини и арахидонова киселина, което увеличава продукцията на простагландини в организма. Т.е. ще имате повече болезнени спазми, ако консумирате мляко и млечни продукти по време на цикъла си. Потърсете калция другаде.

 

• Недостатъчна консумация на фибри

 

Ако тялото ви не получава достатъчно фибри по време и преди менструация, вие рискувате да имате необичайни проблеми с храносмилането. Фасула е добър източник на фибри, които да си набавите допълнително, но ако се притеснявате, че образува газове, опитайте се да вземате витамини, които насърчават здравословното храносмилане. Фасулът съдържа храносмилателни ензими, от които може да се възползвате.

 

Четете още: Болезнена менструация

 

• Протестиращото зелено

 

Храненето със зелени зеленчуци по време на цикъл не трябва да се избягва. Те са чудесен източник на калций и ще доведе до намаляване на мускулните спазми, които водят до менструални спазми. Ако преминете на тъмнозелени зеленчуци като къдраво зеле и спанак, ще предотвратите излишното кървене, тези зеленчуци дават на тялото ви и доза витамин К.

 

• Шоколад

 

Точно така, трябва да се избегне липсата на шоколад. Избирайки парче шоколад с поне 60 процента какао, той ще ви ще помогне за ограничаванто на апетита и увеличаване на нивата на серотонина. Следователно ще бъде по-вероятно да имате приповдигнато настроение по време на цикъл. Парче на ден държи лошото настроение надалеч.

 

• Дехидратация

 

Ако избягвате да пиете вода по време на цикъл, защото си мислите, че това причинява подуване, това по-скоро е мит. Питейната вода действително ще намали шансовете за задържането на вода, което прави спазмите по-болезнени и причинява подуване на корема. Така че пийте много вода.

Добави коментар