5 есенни храни, които ще ви помогнат да отслабнете

Като чуете есени храни, какво е първото нещо, което ви хрумва? Ароматен тиквеник, яхнийка с картофи и месо или вкусно печено пиле? С каквото и да асоциирате есента, то едва ли е начело в списъка със здравословните храни. Но може би трябва. Правилните храни могат да ви помогнат да намалите теглото си, а есента предлага богат избор на такива. Ето и няколко вкусотийки, които ще ви помогнат да задържите добрата си форма:

1. Ябълки

Популярният есенен плод е добър източник на фибри и е с ниско съдържание на калории. Този плод е подходящ за закуска и ще ви държи сити за дълго време. Освен, че ябълките са много добър избор за закуска, те са чудесни и за приготвянето на различни рецепти. Може да добавите ябълки в салати, като част от гарнитура, а защо не и да експериментирате с резенчета кисели ябълки в бургера си.

ябълки, плод, есен, отслабване

2. Сладки картофи

Сладки и цветни, тези картофи не само са с ниско съдържание на калории, но са и с по-ниско съдържание на въглехидрати. Богати са на витамини и минерали, като витамин А, например. Използвайте сладки картофи в различни рецепти. Те могат да заместят обикновените картофи в почти всяко ястие.

Четете още: Ябълка всеки ден, държи доктора далеч от мен!

3. Брюкселско зеле

Ако търсите начин да намалите калориите, без да жертвате вкуса, брюкселското зеле може да се превърне в най-добрият ви приятел. То е добър източник на фибри и е засищащо, което може да се окаже доста полезно, тъй като неутрализира желанието да хапнете още нещо след вечеря. Заменете стандартната си гарнитура от ориз с брюкселско зеле.

брюкселско зеле, отслабване, есен, хранене

4. Карфиол

Карфиолът е с ниско си съдържание на калории и високо – на витамини и други хранителни вещества. Не е изненада, че е добър избор, когато става въпрос за вашето здраве. Карфиолът е добра гарнитура, подходяща за много ястия.

Четете още: Топ 10 храни през есента – част 1

5. Круши

Точно както ябълките, крушите са пълни с фибри и имат ниско съдържание на калории. Те утоляват нуждата от сладко, без да предизвикват покачване на килограми. Така че не се чудете, а включете този плод в диетата си.

Снимки: Tom Gill, Avlxyz, vastfield Foter.com 

Добави коментар