15 съвета как да увеличите своето либидо – част 2

Продължава от: 15 съвета как да увеличите своето либидо – част 1

 

7. Използвайте лубрикант

 

Ако изпитвате болка по време на секс, причината за това може да бъде вагиналната сухота сухотата. За щастие за този проблем има лесно решение – използвайте лубрикант на силиконова основа или вагинален овлажнител.

 

Силиконовите лубриканти имат по-дълго действие и хидратират по-добре от лубрикантите на водна основа. Ако това не подобри положението се консултирайте с гинеколог.

 

8. Релаксирайте преди секс

 

Ежедневните стресови ситуации – работа, деца, домакински задължения, имат много по-силен ефект върху сексуалния живот, отколкото осъзнавате. Стресът кара тялото ви да произвежда повече кортизол, като същевременно тялото ви се нуждае от по-малки дози. Излишъкът от кортизол подтиска либидото. Преди да се насочите към чаршафите, намерете лесен начин да освободите ума си, независимо дали това е дълга вана, хубава книга, йога…

 

секс, книга, релакс, чаршафи, стрес, йога

 

9. Хранете се здравословно

 

Спазвайте режим на хранене, който е добър за здравето на сърцето – това може да помогне за сексуалния ви живот. Установена е връзката между високите нива холестерол и трудностите при възбуждането и оргазма. Когато се натрупа холестерол в артериите, това затруднява кръвния поток в областта на таза, което може да доведе до по-ниска чувствителност в гениталиите и по-трудно достигане до оргазъм. Намалете нивата на холестерол чрез редовна консумация на плодове и зеленчуци и намаляване на животински мазнини и пълномаслени продукти.

 

Четете още: Сексът може ли да бъде упражнение?

 

10. Яжте и афродизиаци

 

Все повече изследвания показват, че някои витамини и хранителни елементи могат да подобрят сексуалната функция при жените. Авокадо, бадеми, ягоди, стриди са само някои от храните, които могат да увеличат сексуалното желание.

 

секс, афродизиак, здраве, хранене, двойка, ягоди

 

11. Проучете връзката си

 

Малкото секс може да е признак на проблеми във взаимоотношенията не само в спалнята, но и извън нея. Това може да е просто заради някоя дреболия (като да оставите четката за зъби на грешното място) или голям проблем – като липса на комуникация. Ако качеството на връзката ви се нуждае от професионална помощ, посетете семеен консултант. Ако проблемът е чисто сексуален, то посъветвайте се със сексолог.

 

Четете още: Облекчава ли сексът главоболието?

 

12. Излезте на разходка заедно

 

Потичайте, отидете на фитнес или направете нещо приятно и за двама ви. Това може да засили емоционалната връзка помежду ви и желанието ви за интимност. Двойки, които са ангажирани с вълнуващи дейности, имат по-голямо удовлетворение в своите взаимоотношения. Независимо дали сте приключенска натура, изпробвайте нови неща заедно с партньора си – това ще подпомогне и вашия сексуален живот.

 

разходка, интимност, вълнуващи, секс,

 

13. Упражнявайте се често

 

По-малко стрес, по-добро настроение и по-високо самочувствие – това са само част от ползите от физическото натоварване. Освен това те обогатяват и сексуалният ви живот. Така че захващайте се с някаква физическа активност още сега!

 

Четете още: Секс по време на менструация – да или не?

 

14. Слушайте тялото си

 

Понякога ниското желание за секс означава и симптом на по-сериозен медицински проблем. Така че ако заедно с намаленото либидо забележите и увеличаване на теглото, суха кожа, косопад, умора, това може да се дължи на проблем с щитовидната жлеза. Един обикновен кръвен тест ще потвърди или отхвърли диагнозата. Ниското либидо може да е свързано и с други медицински разстройства, включително депресия и хронична умора.

 

медицински проблем, либидо, секс, здраве

 

15. Не рискувайте, а посетете вашия лекар

 

Ако сте опитали всичко и либидото ви е все още в застой, посетете вашия лекар. Има лекарства, които той може да ви предпише и бързо и лесно да решите окончателно проблемите в спалнята.

 

Снимки: hafecheese,  *sax, Carol Browne Foter.com

Добави коментар