Упражнения през есента и зимата? Как да останете мотивирани?

Да останете мотивирани да спортувате през есенния и зимния сезон е по-важно, отколкото си мислите, особено ако се опитвате да поддържате здравословен начин на живот. Чистият въздух, топлите температури и дългите часове на слънчева светлина през пролетта и лятото правят спортуването, ходенето, карането на колело, плуването и джогинга много по-лесни и по-привлекателни. Ако мрачното време ви кара да губите мотивация през есента и зимата, може да доведете до провал здравословните си навици.

 

„Загряване” – инвестирайте в топлинните слоеве

 

Ако се чувствате загрели, когато сте на открито и при ниски температури, ще останете по-мотивирани да поддържате навиците си за бягане, ходене, колоездене из вашия квартал. Въпреки това, простото навличане на няколко слоя дрехи може да усложни проблема, защото дрехите ще запазят влагата и потта, така вие може да се почувствате прегрели.

 

Ето защо е добре да инвестирате в дрехи, които са предназначени за упражнения на ниски температури. Например дишащо бельо, водоустойчиви панталони и якета. Разбира се, предпазете крайниците си с ръкавици, ботуши, а също и лента за глава.

 

Упражнения на закрито у дома

 

Упражнения през есента и зимата?

 

Ако дори носенето на термо пластове не е достатъчно, за да останете мотивирани да спортувате през зимата, се концентрирайте върху упражнения, които може да правите вкъщи. Силовата тренировка е идеална за затворено помещие, има и много аеробни упражнения, които също да изпълнявате на закрито, като използвате и видео инструкции. Можете да използвате допълнително оборудване като бягаща пътечка, топка за йога, която да направи по-динамична аеробната тренировка. Можете също да опитате танцови съчетания, интерактивни фитнес игри и йога.

 

Четете още: Тичането ви прави щастливи

 

Запишете се във фитнес зала

 

Вашите домашни упражнения могат да бъдат ограничени поради липса на пространство и оборудване във вашият дом. Ако ви омръзне от едни и същи упражнения, можете да останете мотивирани от посещението във фитнес зала.

 

Фитнес залата може да ви осигури множество уреди и наблюдение на съдържанието на тренировката ви от инструктор, както и възможност да се запишете в класове, които се фокусират върху аеробната дейност. Тъй като е по-забавно да се упражнявате, когато не сте сами, може да се възползвате от тези класове, дори и да можете да изпълнявате същите дейности и у дома.

 

Насочете се към социални спортни центрове

 

Упражнения през есента и зимата?

 

Ще сте по-мотивирани да се упражнявате, ако знаете, че може да участвате в различни дейности, въпреки студеното време. В някои спортни центрове може да имате възможност да плувате и да играете баскетбол, волейбол, тенис.

 

Четете още: Бързо ходене

 

Може да ви струва малко повече усилия, да останете мотивирани да се упражнявате през студеното време, но за здравето ви, си струва да вложите допълнително малко пари и усилия. Ако не се упражнявате в продължение на няколко месеца, после може да се поставите на по-голямо натоварване, да загубите тонусът на мускулите и да се окажете по-малко издръжливи за физическа активност, когато се опитате да се върнете към упражненията през пролетта.

 

Снимки: Ambro, stockimages, photostock FreeDigitalPhotos.net

Добави коментар