Спортът преди забременяването

Планирате ли да забременеете? Това е идеалното време, за да си съставите програма от упражнения, за да бъдете във форма. Упражненията ще тонизират и подсилят вашите мускули, за да бъде в кондиция вашето тяло.

 

Ако започнете от сега, вие ще бъдете в по-добра форма за да се справите с предизвикателствата на бременността и бъдещото износване на вашето бебе.

 

Изберете спорт, който ще ви бъде приятен и от който ще се чувствате ободрена.

 

Избягвайте спортове, от които ще почувствате прекомерно натоварване на мускулатурата и ще усещате болка.

 

Започнете да правите упражнения в по-бавен ритъм, като постепенно ускорявате степента на натоварване.

 

Помолете вашия партньор да ви масажира – така ще се почувствате тонизирана и разтоварена.

 

Поддържайте вашето ниво на енергия като се храните правилно и здравословно, и като отделяте повече време за сън.

 

Практикувайте разнообразни видове спорт за да не се отегчите.

 

Изберете упражнения, които са удобни за вас и отговарят на вашия стил на живот.

 

Вижте още: 5 здравословни съвета за семейния спорт

 

Избягвайте стреса.

 

Забравете за асансьорите и ескалаторите, доста добре ще ви се отрази изкачването на стълби.

 

Правете разходки през обедната си почивка.

 

Не се заседявайте дълго на едно място в офиса, движете се повече.

 

Отделяйте повече време за разходки или каране на велосипед.

 

Не се движете постоянно с автомобил, отделяйте повече време за ходене пеша.

 

Ако имате куче – разхождайте го по-често.

 

Преоткрийте някои любими занимания от детството си – боулинг, билярд, каране на ролкови кънки, скачане на въже, плуване, каране на ски.

 

Вижте още: Седемте най-добри спорта за всеки сезон

 

Слушайте вашата любима музика докато се упражнявате.

 

Превърнете спорта в забавление от което ще се чувствате добре. Стъпка по стъпка вие ще подобрите вашият начин на живот и ще достигнете до желаната от вас цел, а именно страхотна бременност и след това радостта да станете майка.

Добави коментар