майка, упражнения, тренировка, бебе

Нови майки: Как да намерите време за упражнения?

За много нови майки спортуването заема едно от последните места в графика, след много други неща, като съня, например. Но ако успеете да намерите малко време за спорт, ще откриете, че той може да ви зареди с повече енергия. Дори 10 минутки на ден са по-добре от нищо.

 

Ключът е да намерите спорта, на който да се наслаждавате и който може да се впише в и без това натоварения ви график. Ако това, което правите докато спортувате ви харесва, ще гледате на него като на необходимост, а не като на възможност. Като начало можете да опитате следните варианти:

 

Отидете на разходка

 

Поставете бебето в количката и обиколете блока, квартала, близкия парк. Ходенето е чудесно упражнение. След като то навърши 6 месеца, можете дори да започнете да тичате с количката. Това ще ви вкара във форма за нула време.

 

Сутрешна тренировка

 

Станете по-рано сутринта и откраднете време за една тренировка, преди партньорът ви да е тръгнал за работа. Знаем, че ранното ставане е трудно, но си заслужава.

 

Четете още: Отново във форма след раждането

 

Ако работите

 

Ако вече сте се върнали на работа имате 2 варианта. При единия станете около час по-рано и се насочете към близкия фитнес. Сутрешната тренировка ще ви зареди с енергия за през целия ден.

 

При втория вариант е достатъчно да вземете маратонките си на работното място и да се възползвате от обедната почивка – можете да се разходите, да потичате или да правите упражнения. Включете и колегите – колкото повече сте, толкова е по-забавно.

 

Запишете се на йога

 

Потърсете класове по йога или пилатес в района, в който живеете. Много от тях провеждат занаятия, подходящи за наскоро раждали жени. Както йогата, така и пилатеса са много подходящи за укрепване на мускулите на малкия таз, корема и кръста. Те ще ви помогнат да се възстановите по-бързо от раждането.

 

Четете още: Как заетите майки могат да отслабнат?

 

Ако в района ви не се провеждат такива курсове, потърсете ниско или средно динамична аеробика и не забравяйте за загрявката.

 

Домашна тренировка

 

Струва си да инвестирате в уреди, с които ще можете да тренирате у дома, докато бебето спи, например. Въжето за скачане и 2 гирички са напълно достатъчни, за да започнете да влизате във форма. Можете да правите упражнения и със собствено тегло.

 

Възползвайте се от новите технологии

 

В днешно време е възможно да свалим различни приложения дори на най-простичките смартфони. А приложенията, които могат да ни помогнат да влезем във форма са изключително много. При повечето дори не се изискват специални уреди – повечето упражнения се правят със собствено тегло.

 

Ако не ви е удобно да използвате телефона си за тези цели – няма проблем. В интернет има огромно количество с клипчета с тренировки, подходящи както за начинаещи, така и за напреднали. Изберете подходящите за вас и започнете да извайвате тялото, за което мечтаете.

 

Снимка: Foter.com

Добави коментар