Как заетите майки могат да отслабнат?

Всички майки, имат много задачи за изпълнение – домашни работи за проверка, храна за приготвяне и деца, които постоянно искат вниманието им. Грижата за себе си може да се превърне в един от последните им приоритети. Това не е правилно.

 

Повечето майки осъзнават, че ще се чувстват по-красиви ако са по-слаби или с по-стегнато дупе, много често не им остава достатъчно време и енергия за спорт и здравословна диета. За щастие някои малки промени в ежедневието могат да доведат до добри резултати и да ви помогнат да отслабнете. Говорете с вашия лекар преди началото на диета или тренировъчна програма.

 

Преодолейте стреса

 

За много жени и по конкретно майки, храната действа успокояващо. Когато сте под стрес – когато се притеснявате за децата, финансите или работата си, можете без да се усетите да изядете и цял шоколад, за да се успокоите. Докато не осъзнаете емоционалната си зависимост към храната, ще ви е трудно да отслабнете. Ако стресът е по-силен от вас, е добре да се консултирате с психолог не само по този въпрос, а и във връзка с теглото ви и сегашната ви ситуация.

 

майки, отслабване, храна, стрес, калории, упражнения

 

Отделете време за упражнения – така ще се справите със стреса и отслабването по-лесно. Например, можете да практикувате дълбоко дишане, докато помагате на децата с домашните.

 

Отслабвайте по старомодния начин

 

Можете да се обличате младежки или да използвате свеж и младежки грим, за да изглеждате по-млади, но е добре да правите някои неща по добрия старомоден начин. В крайна сметка загубата на тегло се свежда до това да следите количеството калории, които приемате и да изразходвате повече, отколкото сте приели.

 

Вижте още: Закуска за заети мами

 

Сложете малък бележник в чантата си и записвайте колко калории приемате през деня и колко изразходвате, докато правите упражнения. След няколко седмици вижте записките си и потърсете начин да намалите калориите и да повишите активността. Например, можете да пропуснете захарта в сутрешното си кафе и да походите 10 мин. пеша в обедната си почивка.

 

майки, отслабване, храна, стрес, калории, упражнения

 

Не чакайте

 

Всички майки имат много натоварен график. Ако чакате някак си да ви се освободят 2 часа, за да отидете на фитнес, вероятно няма да тренирате твърде често. Вместо това потърсете различни начини да включите упражненията в ежедневните си дейности. Например, може да вървите пеша с децата си до училището им или да правите упражнения докато гледате любимия си сериал.

 

Докато например децата ви са на тренировка по футбол, сложете маратонките и тичайте около стадиона или в близкия парк. Включвайте и децата си във вашите тренировки, когато е възможно. Играйте навън или след училище, въртете обръчи заедно.

 

Вижте още: Заетите майки и стреса

 

Бъдете подготвени

 

Когато се разкъсвате между работата, срещите, училището и домашните задължения, заведенията за бързо хранене са доста удобни. Но навикът да хапвате бургер за обяд, няма да помогне на онези няколко килограма да се изпарят. Бързите закуски и шоколадовите десертчета в чантата не са никак добра идея.

 

майки, отслабване, храна, стрес, калории, упражнения

 

По-добре изберете ядки, пълнозърнести бисквити, бейби моркови, ябълки, портокали, банани, овесени ядки. Ако нямате време да готвите здравословни храни, пригответе някое по-бавно приготвящо се ястие, от което да има и за другия ден. Можете да хвърлите няколко зеленчука и пиле в тенджерата и да си направите вкусна и полезна пилешка супа. А докато тя ври, защо да не направите и някое упражнение?

 

Снимки: Ejmc, Cjnew, cjnew Foter.com

Добави коментар