Как да стегнем коремa си след раждането

Специалистите твърдят, че корема е "най-мързеливият" мускул в тялото ни, но пък се тренира и оформя най-бързо. След раждането е време да му бърнете повече внимание. Следващите няколко упражнения ще ви помогнат да стегнете мускулите в коремната област и да изглеждате ослепително.

 

Тези упражнения са познати и лесни. Важно е да се правят в реда по който ви ги даваме. Не се натоварвайте още първият ден. Започнете с 5 повторения от всяко и със всеки следващ път ги увеличавайте с по 5. Правете упражненията 2-3 пъти седмично.

 

 

1. Легнете по гръб. Ръцете са прибрани до тялото. Повдигнете ръцете встрани и нагоре и вдишайте дълбоко. Приближете дланите, приберете ръцете, свийте ги в лакътните стави и ги отпуснете надолу по тялото като едновременно с това издишате.

 

2. Заемете същото изходно положение. След това повдигнете краката и ги свийте в колената. Приближете стъпалата към дупето и вдишайте дълбоко, а след това свалете и отпуснете краката си и издишайте.

 

3. Същото изходно положение. Свийте краката в колената и доближете стъпалата до дупето, като ръцете трябва да са под главата. Повдигнете таза над пода като тежестта трябва да пада в/у стъпалата ви и вдишайте. Отпуснете таза към пода и издишайте. Упражнението се нарича "полумост".

 

4. Същото изходно положение. Ръцете ви трябва да са прибрани до тялото. Обърнете се на дясната си страна и сгънете левият крак в коляното като бавно го приближавате към гърдите си (издишайте). Изправете крака си без да го опирате до пода и вдишайте. Упражнението се повтаря и на другата страна.

 

5. Повторение на първото упражнение.

 

Снимка: FreeDigitalPhotos.net

Добави коментар